NUMBERS OF HAPPINESS & MADNESS


I Stockholm...

...Fick jag mer än 1 mycket snäll komplimang av en man om min dans.
...Gick vi på 2 nattpromenader, den ena med bråk, den andra utan. Win win situation.
...Åt jag snabbmat 3 gånger, två Burger King-mål och ett besök på McDonald's.
...Strulade Dani med en fransman som knappt nådde upp till 4 på snyggingskalan (han och hans äckliga kompisar återsåg vi förresten dagen efter, hua).
...Tittade vi på 5 nattfilmer, varav jag somnade under tre. No Vacancy & Dawn of the Dead höll mig vaken i alla fall.
...Hade vi inte 6 med någon.
...Shoppade jag inget 70-tals-aktigt, men däremot en lila jacka, tigerscarf och leopardstrumpbyxor från h&m, allt enligt listan.
...Var det 800 grader när tårgasbomben släpptes mitt under The Voice (Janets uppträdande mohaha) och alla stormade ut. Jag blev nedtrampad men en utländsk kille bar mig därifrån. Haha, man tackar.
...Skadade jag mig ca 9 gånger, x antal blåmärken och ett brännmärke på armen efter att Daniela fimpat sin cigg på mig. Tackar! (payback blev en bitchslap)
...Åkte jag & Johanna mer än 10 karuseller på Gröna Lund, men Insane var inte så rolig som alla säger. Min favorit är popexpressen där vi sjöng med till Just Dance och Uppskjutet som jag lurade upp stackars lilla Johannis i. Hehe.
...Träffade jag flera idioter som inte kan ha haft mer än 11 i IQ. "Hej tjejer, det var länge sen!" "Ja, som tur är var det de."
...Hade jag förutom detta jävligt kul med sköna människor, dansade i regn till Miss Fatty Fatty, förfestade som en annan tattare i Humlegården, sov alldeles för lite, fikade snordyrt på Wayne's Coffee och levde livet helt enkelt.

El Stockholmo for the win, ingen tvekan.

TRASH TALKERS;
Who?: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH jag såg fransmannen idag IGEN när jag var och åt med två nya kompisar från gymnasiet x)



FATTA VILKEN ÅNGEST?!

DÖDA MIG.

2009-08-18 @ 15:22:16

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0