FALL/HÖST 2009

Jeans/byxor: Tighta jeans. Som alltid. Gråa, svarta, blåa, vita jeansleggings.
Klänningar: Kort & tight/oversized. Svarta.
Kjolar: Om jag ska ha kjol i höst så får det vara någon riktigt speciell. Jag är så jävla trött på kjol. Sommarplagg ju. Kanske jeanskjol och stövlar till eller grå kjol och knästrumpor dock. Kanske.
Jackor: Svart skinnjacka. Burberry-tench Grå midjekort jacka från Skåne. Stor svart kavaj. Någon sorts väst, (oäkta) päls eller vit dun. Blommig elr. lila kavaj/tunn jacka.
Skor: Lårhöga stövlar he he. Röda converse. Heels på fest och förmodligen ballerinaskor och strumpbyxor ibland. Mina älskade Ugg Australia såklart. Loafers. Leopard-stövletter ska jag leta som en galning efter, men lycka till Melody. Rosa gummistövlar. Vill ha ett par kleinblå skor också.
Koftor/tröjor: Mysiga, för stora koftor i jordnära färger. En grå. En speciell munkjacka jag tittat ut på h&m (oj vad fult det låter men det är den inte). Även stora tröjor, tighta linnen, skjorta från killavdelningen.
Väskor: Randig läderväska i olika färger från Charmant.
Blusar & Toppar: Lite preppy om jag nu hittar någon s.k blus som jag passar i. Stora, lösa svarta linnen som går ned till rumpan. Grå t-shirt.
Huvudbonad: Diadem, stickad vit mössa i höst.
Övrigt: Scarf med tigermönster, långa halsband, ormöronhängen, strumpbyxor med en s.k "rand" där bak, stora turkosa ringar, pärlor eller stora ringar i öronen. Leopard-strumpbyxor. Leggings med ormskinnsmönster. Röda skinnhandskar. Beige sjal. Midjeskärp med lite medeltidsfeeling aka bruna med stora spännen/stenar. Läder/silver/guld armband. Fransk manikyr. Sexiga underkläder. Ny tungpiercing. Nya glasögon i nördmodell, uttjatat, ja. Snyggt? JA. MANCHESTER UNITED HALSDUK. Hahahah (jag är seriös).

Just nu sitter jag och äter Burger King-nuggets framför Shaun of the Dead. Smått roande film, zombies såklart. Förresten börjar mitt rum bli klart nu, äntligen. Funderar på att visa lite bilder, Cribs: The Melody Version. Självklart med mig på alla bilder, sittandes i en riktig pimp-pose. "This is my crib, hoes and broes. Money over bitches!"

Kanske inte.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0