21:16 LISTA


1. Berätta om första fyllan.
Haha jag började dricka som en otroligt lättpåverkad liten fjortis under Malta 07. Minns att jag & killarna (varför var jag alltid ensam tjej? haha) satt på Splash - stolt upptäckare med Filip - och drack olika drinkar, fast jag höll mig dock mest till Bacardi Breezer Lime. Roliga citat, någon konstig film som var på i bakgrunden ("ÅH DET ÄR JU MIN FAVORITFILM! Jag har aldrig sett den förut, MEN FAN VAD BRA DEN ÄR!") och så vinglade vi alla ut hand i hand och skrattade, ramlade och aj, någon slet i mitt öronhänge. Sen fortsatte jag & Olof till hotellet, med ett litet stopp för att köpa minttuggummin (you owe me one there). Tack vare detta klarade vi när ledarna kollade andedräkten. Sen ramlade jag ihop på sängen och somnade. Hahh, good old times.

2. Berätta om första kyssen.
Det var med en av mina bästa killkompisar, ja ni hör ju redan där hur fel det låter.. Jag var väldigt sen med första kyssen faktiskt, det var i sjuan.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
X ;) hihhh

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta: 94:a (inga pedofilkommentarer nu tack)
Äldsta: 30+ kanske...

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Yes, tre stycken tror jag (som jag varit medveten om iaf).

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Jag är nöjd med allt.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Vältränade underarmar, ryggar..

8. Favoritsexsoundtrack.
I just don't know what to do with myself - The White Stripes

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Äger inga skivor, that's soo 2000 ;)

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Bara en? Haha Ed Westwick, Cristiano Ronaldo, George Clooney, Vladimir Ivanov, Javier Bardem, Nick i Paradise Hotel och Dwight i American Pie 5 & 6 för att säga några...

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Oh no, inte skulle väl jag?

12. Har du strippat för någon?
Hahh.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Nej.

14. Har du snattat?
Åt en kompis, idiotiskt nog.

15. Har du moonat?
Tror jag inte.

16. Den du levt och upplevt mest med?
Ullis, Nathalia, Jack, Niklas, Dani, Jonas m.f..

17. Hur många har du varit kär i?
The big fat zero.

18. Käraste ägodel?
Jag gillar min dator och iphone väldigt mycket.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Jag skulle ju inte tacka nej till lite fest.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Zombies, de jävlarna.

21. Homo, hetero, bi?
Jag är hetero.

22. Vad är kärlek?
Kärlek är makt.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Ingenting.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Nej, den där ullis, hon har koll på allt.

25. Ordet är ditt.
You're gonna try. And you're gonna fail.

TRASH TALKERS;
Who?: Michaela

ÅH! White Stripes - I just don't know what to do with myself är så satans sexig!

2009-09-03 @ 19:47:01
Where?: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0