LOVE IS MY DRUG

I mitt liv just nu:
- Italienska är så sjukt jävla kul. Säger jag efter en lektion men ändå. Älskar språket (aka älskar snygga italienare). Jag är G L A D att jag inte fortsatte med skitspanskan. Jävla värdelöst språk.
- Jag kom i den näst sämsta mattegruppen, t4. Haha otippat, or not.
- Nästa vecka drar alla internationella till Eriksöre, jag längtar. Speciellt eftersom mina oerhörda talanger (host) gör så att Amanda & jag får bo tillsammans.
- Spotify, vilken grej! Varför har jag inte använt detta innan? (ullis sluta skratta, jag kan höra dig ända hit)
- Men, you can't live with them but you CAN surely live without them.
- Jag måste sluta lägga ut så mycket pengar på fika, en macka för 50 kr är inte värt det... Men. så. jävla. gott.
- Såg nya Beck med Julia i söndags. Fan vad dålig. Lägg inte ut pengar på den. Gunvald har en son. Hehe nu har jag ju förstört hela grejen så nu kommer ni ändå inte vilja se den.
- Lördagskvällen spenderades med Johanna&Lollo, vi tittade på film och åt popcorn, riktigt mysigt. Love them girlssss.
- Somnade i sängen framför America's Best Dance Crew idag så jag är otroligt pigg nu.
- Jag älskar mig själv. Så innerligt. Jag förstår inte vad jag har hållt på med de senaste dagarna.
- Med risk för att låta ego i den förra meningen, men jag tror ni fattar vad jag menar... Ta vara på livet vänner, och er själva. <3

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0