You don't know what you got, til you're missing it alot.

Jag är hemma igen. Fräschet och att kunna dricka ur kranen är F-A-NTASTISKT.
Att inse att man fortfarande pratar och skriver på engelska utav en vana och numera kallar London för "hemma" är inte lika splendid. Jag saknar. Och jag hatar att sakna.

Vem fan trodde att det skulle kännas tomt om natten utan en chipsätande Nathalia på andra sidan rummet? Saknar jag t.o.m de eviga förbannande äckligt doftande chipsen, ja då är det illa.

Nu ska jag in till stan och träffa Becca, en av de få sakerna som jag faktiskt saknade när jag tillfälligt flyttade några hundra mil härifrån. Tänkte precis smsa henne och fråga om vi skulle mötas på Piccadilly Circus, sen kom jag på det...

Jag är i Kalmar. Kalmar.
Det får nog bli h&m istället.

Jag har 700 spänn kvar på kontot. Yey.
Mitt falskleg funkar inte i Sverige och jag har stor abstinens. Someone, help please?

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0