London 2009: 5:e Dagen

Tisdag 7:e juli: Annars känd som en utav de bästa dagarna i hela mitt långa liv. På morgonen hade vi som vanligt lektioner och på eftermiddagen begav sig hela gruppen iväg till Westfield's - Europas största shoppingcenter. Tror de hade åtta Starbuck's bara inne i köpcentret haha. Sjukt stort var det i alla fall, men jag hittade ingenting och Nathalia köpte bara ett gott persikodoftande body butter, om ni nu är intresserade av att veta haha. Vi fönstershoppade lite i alla dyra märkesbutiker, tydligen är det artonårsgräns på att gå in i Dior-butiken?! Helt fuckad, så jag fick legga men Ullis personnummer fixar ju biffen. Inte för att jag hade råd med något där inne ändå men men.

Runt halv fem tog vi tunnelbanan mot Leicester Square där VÄRLDSPREMIÄREN AV HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE skulle hållas! På tunnelbanan såg vi en massa tjejer som också var på väg till premiären, vissa utklädda! Haha så härligt. Det var jättemycket folk till att börja med och nästan omöjligt att se själva ingången till biografen pga att de satte upp stora svarta skivor framför stängslet men vi lyckades hitta en plats vid gången där alla bilarna körde upp för att lämna av kändisarna. Vi hann väl stå där i ca tio minuter innan det började regna och ännu tio minuter senare så började skyfallet som sedan höll på oavbrutet i två timmar, under vissa perioder blandat med kraftigt hagel. Vi hade i alla fall inte tur med vädret... Jaja, that doesn't matter, lite regn får man tåla!
Nu började folk lämna pga regnet men inte vi äkta, trogna HP-fans! (Med andra ord, jag vägrade och Nathalia hade inte så mycket val än att lyda mig... HP är serious business)
Vi missade Harry, eller han körde förbi oss i sin bil med tonade rutor, så vi fick inte se honom! :'(
Däremot såg vi Dumbledore när han åkte förbi och vi stod dessutom bredvid Ginnys kompis så hon vinkade till oss! Eller ja, till sin kompis men ändå, nästan oss ju! Haha.
The top moment var ändå när alla plötsligt börjar skrika och jag vänder huvudet till höger OCH DÄR STÅR EMMA WATSON TVÅ METER IFRÅN MIG. Hur vacker som helst, otroligt. Incredible. Haha vilken liten HP-nörd jag är.
Fick tyvärr ingen bra bild pga min halvt vattenskadade kamera.

Efter klockan sex gjorde jag Nathalia viljes och vi begav oss hemåt, blöta ända in till underkläderna trots den snälla vakten som stod och höll sitt paraply över oss. Vilken hjälte.
Först tänkte vi spendera kvällen i sängen, speciellt jag som kände att jag höll på att bli sjuk, men vi hade nog alldeles för mycket adrenalin i kroppen så istället begav vi oss ned till norskarnas rum och pratade med dom halva natten och jag fick en välbehövlig massage av Sofia, min bitch.
Underbar dag och riktigt mysig kväll!

Dagarna efteråt hade jag ca 40 graders feber skulle jag tippa och var helt slut i huvudet och kroppen, men det var det värt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Everything I do, I do it for you Harry Potter.

Haha vakten kastade en blick på genomblöta mig och sa:
- You look like Harry Potter.

Finaste komplimangen jag någonsin fått. Tack.


HÄR KOMMER HARRY!

...Och här åker han förbi.. :(
Vad hände med att stanna och fria till Melody liksom?


OCH DÄR BORTA GÅR EMMA WATSON!

Oh the massage...

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0