London 2009: 4:e Dagen

Måndag 6:e juli: Morgonen började med ännu ett museum, nämligen något Siencemuseum. Enda positiva var väl att Miles grupp var där samtidigt hehe. Museumet var grymt tråkigt och även här fikade vi större delen av tiden, fast några beundrare lyckades vi få också. En liten typ tolvåring började sjunga en fin kärlekslåt till Nathalia och hans något större kompis ville ha mitt nummer. Herregud, dagens ungdomar. Hahaha jag låter som mamma.

Efter lunch så hade vi våra första lektioner med smarta (!!!!) italienare. Första gången i livet man såg det haha. När lektionerna var slut begav jag & Nathalia oss in till Oxford Street för lite småshopping, vi började på Topshop's enooorma flaggskeppsbutik men den var så överväldigande att vi bara kom därifrån med varsin klubba haha. Tittade in på Hamley's, den stora leksaksbutiken, och jag köpte tillslut mina efterlängtade skor från Zara! Mitt bästa köp på resan tror jag.

Kvällen avslutades med en lugn middag, bara vi två, på Friday's vid Piccadilly Circus med goda chicken fingers och bananmilkshake. Yum! I love my girl yep yep.

Grattis till underbara Sofia som fyllde fjorton den här dagen också!



TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0