London 2009: 2:a Kvällen.

Lördag 4:e juli: Jag tror vi båda började tröttna redan nu på EF's halvkassa aktiviteter och dessutom var Nathalias boyfriend in town så vi bestämde oss för att satsa på en utekväll istället för typ fotboll med vår activity group.
Först fick Nathalia den briljanta idén att vi skulle åka till killarnas hotell så vi tog tuben till Paddington men väl där ringer dom och berättar att de redan är på Embankment och att vi, på något sätt, måste ta oss dit. Gosh, vi två ensamma på Paddington Station som visade sig inte bara vara en undergroundstation utan även en tågstation, av ren tur lyckades vi hitta Bakerloo line men det var inte utan att vi först var nära att ta fel tåg och åka ut till Heathrow haha.
Väl framme vid Themsen så var vi tvugna att ta oss till andra sidan och Embankment Pier där det tydligen var en pirfest, först hittade vi inte David men slutet gott allting gott; De stod och kysstes och jag stod med en vinflaska i ena handen och en cigg i andra. Tragisk människa. Haha.
Sen kom Davids kompis Solen aka Jonas och vi allihopa begav oss iväg till Piccadilly Circus för att hitta någon klubb, på vägen stoppades jag av en gullig bög som ville ta en bild på mig haha. Ja, jag behöver ju inte vara orolig för att han runkar till den iaf. ;) Gaypride!
På Piccadilly hittade vi Oxygen, en klubb, men jag & Nathalia var tvugna att dra hem pga vårt curfew vid elva, SUG EF.
Tog tuben hem, tränade mina spanskakunskaper och langade lite dåliga skämt om Paddington ("Här finns det mycket paddor!"). Förstår inte riktigt att Nathalia stod ut med mig, men det är sån hon är, min pärla!

Riktigt bra kväll då vi dessutom lärde känna de små norska killarna! Eller små och små, lika gamla som Nathalia och allihopa längre än mig men ändå haha...

Kvällen slutade med att snygga Miles kollade våra rum...
- What's your name?
- Miles.
- OH, that's a PRETTY name!!

Men håll käften Melody.

Million Dollar Babys.
Jag säger det igen, hur lik är Nathalia Adriana Lima på den här bilden? Fast snyggare!

Lonely on the tube... Hur ska detta sluta?
Och Nathalia sitter som en man, kom du ihåg att vi skojjade om det gumman? Haha!

Paddington Station.

London by Night.
loves it.

Our pier.


Hur fina?!

The night is ours.

As I said, håll kameran BORTA FRÅN MIG.
Resultatet blir inte precis... Vackert. Hehe.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0