London 2009: 12:e Kvällen

Den sista kvällen bestämde vi oss för att spendera tillsammans, vi som bodde i samma rum då alltså. Som grädde på moset (ni gillar mina små uttryck va?) fick vi också med oss en frisk fläkt av Norge, nämligen Dennis!
Eftersom vi inte kunde få bord på Friday's så gick vi till Angus Steakhouse men i ärlighetens namn så var ingen av oss så sugna på att äta där så efter att jag hade fejkat ett samtal till sjukhuset med de andra skrattandes bredvid mig (ja, tack för trovärdigheten ni gav mig guys!) så gick vi bort till Chinatown och hittade en fin liten italiensk restuarang. Lax, por favor, mycket gott och törsten släcktes as usual med vatten.
Mycket trevlig kväll, fram tills vi skulle betala då vi upptäckte att dom försökte lura oss på pengar. Och det fanns inte så mycket vi kunde göra utan att betala och vara griniga över det resten av kvällen. Blä. Vi må se ut att vara unga och dumma, men matte kan vi faktiskt! (Vi = miniräknaren på mobilen)

Sedan tog vi som vanligt tuben hem (sista gången vi går där på Piccadilly Circus Station på väg mot Bakerloo line som tar oss till Regent's Park, snyft) och kvällen spenderades med att packa och springa omkring och snacka med alla på de olika våningarna. Försökte somna i tid eftersom jag vet av erfarenhet att det värsta som finns är att flyga när man har sovit dåligt, fyfan. Efter den hemska resan till Malta 07 så gör jag ALDRIG om det misstaget igen.


Hittade en bild på min pojkvän i tunnelbanan.
Han börjar visst bli ganska känd nu.

Dennis fick lite problem. ;)
Haha.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0