London 2009: 12:e Dagen

Tisdag 14:e juli: Sista dagen tillsammans, sorligt nog. Morgonen började i alla fall med en Cruise on the River Thames. Det var blåsigt och regnigt, inget höjdarväder men what do you expect from London? Italienarna förvånade oss än en gång med att ha med sig både regnjackor och paraply så vi satt och kurade ihop oss mot deras ryggar för att slippa allt regn och rusk. Någon värme kunde tyvärr inte Cullen ge dock, hmm undra varför? ;) Haha vi har ju vår lilla teori..

Vi gick i land vid The London Tower och där gick vi i princip in och vände. Kön var för lång till kronjuvelerna och dom hade vi ju ändå sett innan så. Vi gick in i The Bloody Tower men det sög, inget blodigt så långt ögat kan skåda. Såg däremot några bistra vakter med pälsmössa och en och annan HUGE korp.
Jag, Nathalia och Ida tog istället en fika på Starbuck's, aqua sin gas och en jättestor cookie som jag orkade typ en fjärdedel av blev det. Där lyckades jag även glömma min plånbok så vi fick återvända och hämta den, haha är man blond så är man... Man har åtminstonde en ursäkt till allt dumt man gör. ;) Sedan tog vi the underground till Oxford Circus för nu var Nathalias galna shoppingbegär framme igen och vi vandrade runt där i ett par timmar medans hon shoppade ruset av sig. Själv köpte jag lite småsaker i vår favoritsouvernirshop vid Piccadilly Circus (enormt stor, men tyvärr så var priserna högre än på många andra ställen också) och så något mycket efterlängtat; En Cristiano Ronaldo fotbollströja. Visserligen en Man Utd-tröja, men han borde ju ha stannat där och inte bytt till usla Real Madrid! Får väl trösta mig med att de mååånga miljonerna (var det inte en miljard typ?) han fick för bytet gör att han kan skämma bort mig riktigt ordentligt när vi väl gifter oss i framtiden. Yeah, it's gonna happen. Om inte Harry hinner först då.
Köpte även en Man Utd-halsduk, glory glory Man Utd.<3 och så Heroes säsong 1 och 2 inne på HMV's stora rea.

Vi gick tillbaka till skolan sen där vi fick vänta en ganska lång stund eftersom inte en enda lärare hade nyckel, haha good job. Tillslut fick vi komma in och första lektionen skulle vi lära varandra våra egna språk. Jag & Nathalia var bästa lärarna haha! Lite italienska fick man lära sig också, typ "Get out of my way, god pig!". Hahahah. Vi kom också fram till att danska måste vara det mest cp språket någonsin, eller vad sägs som "Oskuld, vart är toaletten?". Hahahah, gash.  
På rasten gick vi till Pret och köpte bär in a bowl och brownie för på andra lektionen slog de ihop fyra klasser för att titta på någon dum dokumentär från BBC. Lucky us, den funkade inte! Så jag tjatade och tjatade och fick tillslut min vilja igenom; Vi tittade på The Simpsons instead!
Andra avsnittet var dock ett jag redan sett så jag somnade på Dennis axel istället. Dennis är förresten den lille norsken som är en riktig Jack-look-a-like (på ett positivt sätt), typ den norska versionen av honom. Mycket sovvänliga axlar har han måste jag säga! Haha.

Den stackaren blev sjuk sen och somnade i Nathalias säng med hennes rosa nallebjörn och Madeleine's rosa mjukiströja. Rosa, rosa, rosa... Hmm, Dennis, har du något du vill berätta för oss...? Haha nejdå, skojjar bara gubben.
Sofia blonderade mitt hår också och sedan drog vi ut för att äta middag, men dom bilderna kommer i nästa inlägg! Ytterligare en dag då jag inte gjorde annat än att fota känns det som haha.








TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0