London 2009: 11:e Dagen

Måndag 13:e juli: På morgonen hade vi först lektioner, vi som var försenade var nära att missa dem dock, vi såg gruppen gå ifrån skolan och fick springa ikapp för tydligen skulle vi ha lektioner i en annan byggnad idag. På lektionen skulle vi para ihop oss två och två och den ena skulle vara arbetsgivare och den andra skulle söka jobb hos den första, så Madeleine och jag som ville ha lite kul bestämde oss för att jag skulle vara hora och hon min pimp. Otroligt roligt, jag tror, scratch that, VET att vår var bäst av allas! Heheh.
Så bestämde läraren sig för att ge mig en liten extrafråga;
- What do you think of Barrack Obama?
- My best customer EVER.

På rasten mötte vi upp Nathalia och Ida som hade lektioner i klassrummet bredvid oss och så gick vi bort till Starbuck's som låg i kvarteret för en sen frukost, jag tog en blåbärscheesecake och sköljde ned den med vatten. Yum. Sen följde mer lektioner och när de äntligen var slut så bestämde vi oss för att gå ner mot Oxford Street, nu när vi ändå var så nära, för att shoppa lite. Jag köpte en hel del smink från märken som inte går att få tag i här hemma (Kalmar alltså) och som dessutom är billigare utomlands, typ Too Faced och Urban Decay. Det blev lite souvernirer också och några presenter hem, dessutom köpte jag min favorittröja, en oversized rosa munktröja med texten "I (L) LONDON". Oh, I do for sure. Dock är den lite stor, skulle vara medium men är nog snarare XL på mig eftersom jag är så kort haha.

På kvällen bestämde vi oss för att ha en tjejkväll, precis som andra kvällen i London. Så jag, Sofia, Nathalia & Ida gick först ut och åt middag på Friday's, vårt stamställe haha. Kyparen var väldigt gullig och skrev ett litet personligt "Thank you Girls! :)" till oss på kvittot, som nu ligger sparat här hemma i min plånbok haha.
Kvällen fortsatte bort till Chinatown och the store sedan och vi hade jävligt roligt. Tror jag. Haha oh my.

 



Don't you just hate Facebook sometimes?

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0