London 2009: 10:e Kvällen

På kvällen var det dags för det sista ef-discot! Sorligt, fast ändå, dom sög ju ganska hårt, bara gemenskapen på discona som man kommer sakna. Madeleine kom upp till vårt rum och hon, jag, Nathalia, Ida och Sofia fixade oss tillsammans. Det var Spice Girls vs Girls Aloud tema, men återigen struntade vi i att klä ut oss.
Först varvade vi dans med att gå ut och dricka vatten i gymmet, en väldigt snäll kille som jobbade där lät oss alltid dricka! Tack tack. Sen tröttnade vi på den urusla musiken, trots min perfekta låtönskelista som lämnades in så var musiken kass och DJ'n ignorerade helt enkelt våra önskemål. Bastard. Jag borde fan dj'at istället för honom.
Istället samlades alla utanför, och plötsligt fick das idiotás (sagt med mycket kärlek, såklart) för sig att dansa vals?! Weeeeirdooos. Jag & några satt och kollade på istället och sprang in lite då och då för att dansa en stund innan vi återvände ut igen. I slutet spelades dock Hip's Don't Lie med Shakira och då gick jag & Sofia in och rullade höfterna till den haha. Vi fick dock gå sen igen när hennes lilla stalker kom på besök, äcklig kille det dära.
Sista låten var som vanligt "Get Shaky", ef's theme song i år och jag, Ida och Silje använde våra sista krafter för att dansa loss till den innan det var dags att gå hem igen för att discot var slut, kvart över tio på kvällen... Oh my god, det var typ då vi gick UT på malta?! Haha, seriously shitty.

Förresten, måste påpeka hur mycket jag älskar känslan av att ha fixat till sig, känna sig riktigt snygg och bara gå rakt in i ett nedsläckt rum, med musik pumpandes ur högtalarna och taggade människor. Adrenalinet som far genom kroppen då, helt obeskrivligt. Jag. Älskar. Det. 

BABY GET SHAKY AFTER SCHOOL!



Oops. Someone got sperminated... ;)

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0