Listen to Iron Maiden baby, with me.

Fan, jag måste säga att det känns konstigt och tomt utan att ha lektioner med smarta (!!!!!) italienare och vinna varenda musiktävling, ta en fika på Starbuck's, take the underground till Oxford Street för lite eftermiddagsshopping, hem och sminka, locka, fixa och sedan ut till Piccadilly. Äta Chicken FingersFriday's och dricka bananmilkshake till, gå till Chinatown och en liten drugstore för att köpa billig dricka hos tjocka medelåldersmän som inte ens frågar om legg. But if they do, så har jag mitt ef-kort med fejkat personnummer (tack ullis) som funkar i alla lägen, typ.
Panikdricka allt (jaaa Nathalia, jag dricker sakta, deal with it) på en trappa under tak i ösregn i en liten "korridor" med en massa stirrande kineser. Känna mig som en liten fjortis när det plötsligt slår till i huvudet och sedan... Ja, något. En riktigt minnesvärdkväll (om jag nu ändå hade haft något minne ifrån den).

LONDON DOES IT BETTER.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0