Let me be your Supernova.


Magen värker av hunger, fan det är ett tungt jobb det här med att ladda upp facebook-bilder. Inte en enda jävla matrast får man och då har jag ändå suttit här sen sex (!). I know, I know, get a fucking grip girl, såå viktigt är det ju inte. Fast jag kan slå vad om att om ni hade en hotande Nathalia över msn så skulle ni inte heller sett några val. Gud vet vad hon och hennes underbara host chipsandedräkt kan ta sig till mitt i natten.

Jag tror att jag ska kolla Heroes, köpte säsong 1 & 2 för bara 25 pund på HMV i London. Grrrreat. Fast först lite melon och jordgubbar kanske. Förresten, nämde jag att man totalt tappar matlusten i London? Och kilon.
Ska smsa lite med Miles nu, hihih puss.

I should write a song about you and all the shit that you do.


TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0