Innan London 2009

Onsdag 1a juli: Mamma & jag tog flyget från Kalmar Flygplats till Arlanda runt sextiden på morgonen, hallelujah moment... Väl framme i Stockholm, runt niotiden, så stannade vi på hotellrummet och tittade på dålig tv i ca 1 timme tills affärerna öppnade. Sen åt vi en frukost bestående av vatten och morotskaka i Sturegallerian och gick och shoppade lite smått. Jag fick äntligen tag i min underbara foundation från MAC som inte går att köpa i Kalmar, för ja, Kalmar suger. -.- Vi åt en konstigt och ganska äcklig faktiskt, Club Sandwich till lunch vid Hötorget och jag gick sedan hem till hotellet igen för att sova några timmar så att jag var pigg inför kvällen. Runt sex mötte jag Niklas vid Hötorget för att gå på bio. Vi såg Drag me to Hell och FYHELVETE var rädd jag var. Filmen var inte alls särskilt bra, handlingen sög och kändes ganska b faktiskt, men den var riktigt jävla äcklig och läskig, jag tror jag skrek högst i hela biosalongen haha. Men hursomhelst var det kul att träffa Niklas igen, var ju ett tag sen sist! Min älskade Ullis stod och väntade på mig utanför bion, och där stod även snygg-Lukas från Robinson. Lite sammanträffande eftersom jag tidigare på morgonen läst Solo när jag satt på flyget och mms'at en bild på just honom till Ullis, vi har båda en liten thing för snygga läkare. LÄKARE, fattar ni? Åh gud, finns det något sexigare yrke...? I alla fall, vi två gick ner till Friday's vid Kungsträdgården där mamma satt med en väninna och drack vin. Beställde in lite god mat och efterätt (Ullis skulle inte ha någon brownie men vad slutar det med? Jo att hon äter upp halva min såklart haha). Sen tog Ullis och jag en liten promenad och det var dags att säga hejdå, extra sorgligt den här gången eftersom hon flyttar till Malta nu i veckan och det var sista gången vi såg varandra innan dess. :( Hemskt. Fast det märkte man ju självklart inte på mig, som har allvarliga problem med att visa känslor inför andra haha. Sen hem och sova och LADDA UPP FÖR LONDON 2009!

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0