I wanna dance the night away

JAG LEVER!!!!!!!! And i love it here. Rummen ar ackliga och spanjorskorna kan ej spola toaletten, men det fixar lilla Melody med en lapp komplett med en bild som visar hur man gor, "PLEASE FLUSH THE FUCKING TOILET". Hahahahah. Nu ska jag snart ivag till Camden, Nathalia sitter har bredvid mig och vi ska mota var grupp typ... Nu. Jag delar rum med henne o 2 svenskor, Ida & Sofia. I var grupp ar det ocksa en massa snalla norskar, jag gillar norge nufortiden. Fast italienarna ar tjuriga och tar "smyg"foton, icke sarskilt diskret.

Igar gick Nathalia o jag vilse i Pride paraden mitt i London, dom trodde vi var lesbiska for vi holl handen hahahaha. Jag dog. Sen sa stack vi ut pa kvallen, naughty som vi ar, tydligen far man namligen inte gora det. Sjong lite i tunnelbanan, akte nastan fel till Heathrow och slutade pa en pir vid themsen med Nathalias pojkvan David och Solen aka Jonas hahahaha. Hahahahhaah. Jag var nojd med en flaska vin och cigg i handen, JAG GILLAR HENNES POJKVAN HAHAHAHA. Han e snaller. Sen picadilly circus och sen var vi tvugna att dra hem, curfew suger men jag hade kul med nya vanner pa tuben och lite brak med bitchiga ledare. Heheeheh. idag mar jag sadar.

JAJA LIVET AGER OCH JAG LEVER SOM SAGT. loves it.

PUSSSSSS

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0