Did I hear London Calling?


Fan!! Nu kör vi! London 09, förhoppningsvis sommarens bästa, men inte enda, resa!
Jag ska till och med försöka vara positiv, trots att klockan står på arma 05:07 i detta läget och hade jag sett någon annan som var så zombielik som jag hade jag ring FBI och gömt mig i en luftventil (man måste vara väl förberedd med all information, är man livrädd för zombies så är man).
Be gärna en liten bön till Gud om mitt välmående och jag lovar, jag ska försöka att inte komma hem gift med en fotbollshuligan utav anledningen att "han faktiskt är fin på insidan...någonstans".
Puss!

Missa inte det alldeles nyskrivna presentationsinlägget, längst ner på sidan, av självaste Ullis (så, du tog dig i kragen tillslut?)! Omtalad och (ö)känd. Fast väldigt fin också. Och hon får mig att känna mig så speciell, jag som egentligen är lite tråkig och konstig. Haha ja, där har ni den - min blödiga sida.
Hon hade rätt. Igen.

i love u.


TRASH TALKERS;
Who?: DDDD-AAA-NNN

HAHAHAHAHAH GRYMT SVAR :D :D :D



HARE GRYMT I LONDON FTW :D

2009-07-01 @ 13:05:36

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0