Død snø


Förutom faktumet att min nya säng är extremt stor och bekväm så har jag (aka pappa & grannen) ställt den på det perfekta stället - jag kan nu ligga i den medans jag tittar på filmer på datorn, vilket är fantastiskt med tanke på hur många filmer jag laddade ner innan IPRED-lagen kom, men som jag aldrig orkat kolla på eftersom det är så obekvämt att titta film i datorstolen.

Ikväll ska jag titta på "Död Snö". Den är norsk vilket betyder att jag praktiskt taget inte skulle förstå ett skit av handlingen om det inte fanns svensk text. Det är lite pinsamt med tanke på att Norge faktiskt är landet precis bredvid Swe (även om jag trodde att det låg på andra sidan ända tills jag blev överbevisad i sommras). Död Snö handlar om stereotyperna som ska tillbringa springbreak i en stuga i bergen, men under snön så ligger en förfärlig hemlighet begravd... yada yada yada. Haha I should write movie teasers, i'm fucking good at it. I alla fall, handlingen har zombies. Mad nazi-zombies. Oh, this can be good. Jag har en störd fascination för zombies (trots att jag är livrädd för dem) och jag tror att jag har varit gift med Hitler i ett tidigare liv, men det är som man brukar säga,  a whole other story... 

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0