'Cause I'm Independent and I Got Your Attention

Hejsan. Idag spenderades min dag faktiskt inte (!) bara i sängen framför Heroes. Wow. Litet steg för mänskligheten, stort steg för Melody. Istället väckte mamma mig vid tio, inte särskilt uppskattat med tanke på att jag somnade vid sex imorse.. Idiotiskt. Jag lyckas alltid vända på dygnet på loven.

Vi åkte in till la stada och köpte en ny svartvit tavla till mitt rum, föreställande en tiger. Grr.
Sedan gick vi och förlängde mitt abbonemang hos 3 och beställde en ny telefon till mig - en Iphone! Den nya versionen.. ;)

Åt lunch med My & Johanna på Thai Taste och efter att ha vandrat omkring planlöst i stan ett tag så gick vi och satte oss på ett fik nedanför larmtorget. Lite kladdkaka blev det och massa prat. Ikväll har jag bara fixat i mitt rum (med andra ord, tittat på när pappa spikat upp tavlor) och tittat film, Hannah Montana: The Movie. Jättebra. Ja, jag är en tioåring inombords, acceptera bara.

Nu peppar vi inför tisdag! Wohu.


Beautiful Friends.


TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0