AND I KNOW IT'S A WONDERFUL WORLD


Så, min blogg is a mess av både engelska & svenska uttryck.. Haha, och jag är waaay too tired för att orka bry mig ett skit om det. Tror knappast någon annan gör det heller så, jag menar, vad är poängen? Jag antar att bloggen speglar mitt inre och med det menar jag hur det alltid brukar sluta upp med att jag inte gör någon av sakerna jag planerade från början. Eller att somna i en trappa utanför mitt hotellrum i London (det var riktigt bekvämt, faktiskt). Haha those were good times.

Ikväll har jag tittat på Solstice, en skräck-flick med Amanda Seyfried från Mamma Mia och Hilarie Burton från OTH. Helt okej, långt ifrån den bästa i genren (oh, but i do love the classics) men skådespeleriet var bra, om än lite segt emellanåt, och jag gillar vart handlingen tog plats; Louisiana. Dit skulle jag vilja åka någon gång, hela grejen med voodoo-kulturen och alla historier om träskmarkerna intresserar mig och dialekten är så jävla härlig..

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0