YOU MIGHT BE A BIG FISH IN A LITTLE POND

Älskling, jag är hemma nu.  Och jag är inte albino längre! Jag har faktiskt blivit riktigt svennebrun med fina linjer. No need for underwear med andra ord, som en kär vän till mig skrev i sin blogg. På den hemska bilden ser jag dock lika vit ut som alltid, men får väl skylla på att den är tagen ganska tidigt på dagen, på väg från Saxnäs till vårt smultronställe vid Svartö. Sedan följde några timmar av sömn i solen och lek med simglasögonen ha ha. Jag ser ut som en tolvåring.
 
Nu sitter jag och väntar på spaghetti med köttfärsås - simmning & vattenträning gör en riktigt hungrig - och har precis lyckats bli kvitt min pudelrockfsrisyr á la Mötley Crüe, så jag är mer än nöjd med livet. Sen ska jag återgå till min deppiga bok. Hua. Fast lite rolig är den allt, Marian Keyes kan sin sak hon.


TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0