WHY DO YOU DO ME LIKE YOU DO?

Hey pumpkins, hemma efter en upptagen dag hehe:
:: Vaknade efter 4-5 timmars sömn, inte härligt någonstans.
:: Började morgonen med en dusch och lite skadeglädje, fierce.
:: Syster hämtade mig och körde mig (ofixad) till frisören.
:: Spenderade 1.5 timmar med att bli blondare och läsa skvallertidningar.
:: Noppade ögonbrynen på FACE, en sak - smärta.
:: Fikade med syster, kanelbulle till frukost ehe...
:: Mötte Johanna - shoppade lite, tex Clinique-puder och jeansjacka - åt lunch med henne på Corner, kycklingbaugette som vanligt ehe - mer shopping - en glass i solen (äppelkaka och panacotta-smak, fett gott) och massa prat.
:: Gick och solade i 25 min, sjöng med till Nelly Furtado-låtar i solariumet haha. Hoppas någon hörde min vackra röst.
:: Handla med mamma på City Gross - hem - sitta här.

Sen: äta en sen middag - titta på the Simpsons - fixa ipod - fixa mig, typ raka peela smörja lacka - lägga mig och sova TIIDIGT, men först läsa lite i Linas Kvällsbok 2. Känns ju passande nu när jag ska börja gymnasiet hehe.
Möta amanda vid kvart i nio imorgon. ihi.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0