WHAT DOESN'T KILL US MAKES US WHO WE ARE

Fan, ska vi ta och köra ett såntdär känslosamt nattinlägg? Ah, vi gör det va? Gud, då var jag alltså igång igen... På dagarna är jag Melody, en (inte) helt vanlig tonåring, men på nätterna förvandlas jag till Den Store Filosofen. Fan, släng dig i väggen Aristoteles, inget slår mina nattliga visdomsord (speciellt inte efter en cider eller två).

Men jag ska hålla det kort och gott; Älskade vänner, och även säkert någon ovän där ute, var er själva. Älska er själva. Utmana er själva. Lev, ha roligt, gör dåliga saker om de får dig att må bra om än bara för stunden, gör bort dig, ångra dig, skada dig. Känn glädje, känn smärta, känn lycka, känn olycka, känn kärlek och framförallt, känn livet.

Gör det som ni är menade till att göra. Vare sig det är att bli en Hollywood-starlet eller lastbilschaufför. Ta tag i problemen, bromsa inte i en uppförsbacke, låt fan ingen sätta sig på dig, smart IS cool, respektera andra men skit i vad dom tycker och gör val för din skull, ingen annans.

Gå din egna väg, för går du i någon annans fotspår så kommer du aldrig att komma först.

godnatt ( nu ska Den Store Filosofen gå och dränka sej själv )

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0