RICH GIRLS IN DIAMOND HIPSTERS

Ska in till staden och möta Becca, det behövs en lång fikastund där jag kan prata ut om allt med henne känner jag. Hon är underbar. Har även en liten idé för bloggen som involverar henne, vad får ni se sen...Hehe. Lyssnar just nu på Anna Hibbs (visste ni att man uttalar det Hibbzzz?) i p3, grym kvinna. Det är så många gånger man dömer folk genom bilden man får av dem i deras blogg men så hör man dem prata och märker att man har haft helt fel, ett till exempel är Kenza som jag alltid tyckt verkar lite kaxig och dryg men i sin videoblogg var hon skön som fan. Självklart kan man lämna ut en falsk yta där med, men det är lättare att få fel uppfattning genom en blogg.

Ikväll har jag inget planerat förutom en ensamkväll. Min vän dissade mig (pik pik My). Äh, sådana måste man väl också ha ibland. Slumdog millionaire, cheesecake och skumbad.

Men nu - La Stada!

Älskar ballerinorna.
Öh, eller hur man nu säger det. Ehe.
Det går bra med svenskan efter ett långt sommarlov...

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0