THERE'S A MAN WITH A GUN OVER THERE

Jag har pms. Jag hatar allt & alla. Hela jävla fucking världen. Jag känner att jag är omringad av idioter och allt, ALLT som går fel är speciellt riktat mot mig, de jävlarna vill ta ner mig. 3 skickar fel Iphone, sammetsklänningen passade inte, tv6 visar en skitfilm, IPRED-lagen existerar, Ben & Jerry's gjorde mig magsjuk i juni, jag blev lämnad på ett jävla fucking (min favoritkombination av två ord) tunnelbana i Danmark igår utan en aning om vart jag skulle ta vägen och Chris Brown är en kvinnomisshandlare. Jävla hymlare. Han ljuger för mig. Han ljög för mig på konserten. "With you with you with you... (8)", ja snarare "when i beat you, beat you, beat you".

Fuck träning & rätt kost. Jag ska ha choklad. Och cigaretter. Massor av cigaretter.

TRASH TALKERS;
Who?: Anonym

haha exakt vad jag pysslar med. Marabou mintkrokant & klassiska marlborocigaretterna / D

eyy sexeduacation på 3an är ganska braoo :D

2009-08-05 @ 22:51:21

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0