TAKE ME DOWN TO SANTA MONICA BAY

Jag har fixat allt jag skulle fixa, dvs rakat, noppat lite, konverterat, ordnat med musiken och målat naglarna. Även väskan är packan, dock med lite (mycket) hjälp från mammi. Imorgon vid halv nio går bussen från Kalmar Central och sedan följer 6.5 timmar på en buss. Förhoppningsvis regnar det så att jag slipper kvav värme åtminstonde.
Vid tre är bussfan (som den förmodligen kommer bli mer känd som efter ca en halvtimme imorgon) framme i Sthlm och det är bäst för Daniela att hon möter mig där. ;) Annars är det illa för den lilla bitchen... Haha<3

Bilder från igår då det blev stan & thai silk med två kompisar.


Jag, My, Johanna.

TRASH TALKERS;
Who?: Cassandra

haha spring förbi snaps på medis imorgon eftermiddag, då kan jag köpa ut åt dig, moahahaha (6)

2009-08-13 @ 00:04:25
Where?: http://cassandralindblom.blogg.se/

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0