PARADISE HOTEL 4 FINALE

Jag såg just finalavsnittet av min absoluta favoritserie, Paradise Hotel 4. Sköna danskar, snygga killar, massa intriger och sex. Loves it. Ikväll var två par i final; Jacob/Karina och Nick/Diana. Och vilka vann inte om...
.............NICK OCH DIANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha jag är så himla glad för Nick har varit min favorit ända sen jag såg PH för första gången och så är han typ jordens snyggaste också. Precis min typ. Och även Diana har växt med tiden och var min favorit av tjejerna. Så jävla underbara och dessutom ett perfekt par, så sött att se dem två tillsammans. I slutet fick de välja om de ville blåsa varandra och ta pengarna själva men de vägrade och de är det enda paret någonsin som inte svikit varandra. Hoppades på att dom skulle kyssa varandra men tyvärr inte. Men ändå. JAG ÄLSKAR PARADISE HOTEL.

Fan vad jag är glad!

Snygga Nicoline, snyggsnygga Gleager, Rasmus & Theresa med mördarblickarna haha och mina två favoriter!


TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0