NOW I'M BAD REAL BAD MICHEL JACKSON

  • Fixar filmer till ipoden. Konverterar tre Harper's Island-avsnitt, Night at the Museum och två skräckfilmer. Om jag dör på bussen så dör jag åtminstonde välunderhållen.
  • Sex timmar på en buss. I'mma shine die.
  • The Voice på lördaaaag! Dani & jag ska dansa. Jag längtar.
  • Det är ytterst viktigt att jag inte missar Paradise Hotel imorgonkväll, okej?
  • Jag måste köpa Marabou Nonstop-choklad tills imorgon.
  • Ullis ringde från Malta och muntrade upp mig. Fin tjej.
  • Jag är gladare.
  • Just nu tittar jag på zombiefilm, Diary of the Dead. Good one.
  • Ladda ner The Girl and the Robot - Robyn feat. Röyksopp. Masterpiece.


 


Friends & foes.

TRASH TALKERS;
Who?: Michaela

Tack så hemskt mycket! Och ja, halsbandet är jag riktigt nöjd med :)

2009-08-12 @ 21:45:00
Where?: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Who?: Josie

Det heter French script MT, och ja visst är det snyggt :D

2009-08-12 @ 22:02:36
Where?: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0