NÄR STOCKHOLM KYSSER MIG PÅ KINDEN

Hey minimuffins (alla säger ju cupcakes nu för tiden så då tänkte jag vara orginell och säga mini muffins hehe). Just nu sitter jag framför Niklas dator på Tyresö (ja, PÅ tyresö) och väntar på att Daniela ska komma tillbaka. Hon är bara hemma på Lidingö och fixar lite saker.

Hursomhelst, efter en lång men faktiskt inte särskilt dryg bussresa, så mötte jag Daniela vid plattan och vi åt på McDonald's, precis som hennes bakismage krävde hehe. Sedan tog vi bussen in i regnet till Tyresö och på eftermiddagen/kvällen har vi ätit tacos, varit i Tyresö Centrum (köpte dock inget, bara popcorn till filmen) och kollat någon halvdålig skräckfilm som jag somnade under. Kul människa att umgås med ha ha. Om cirkus en timme borde Dani vara tillbaka iaf och nu snart börjar 2 ½ men, Scrubs och sedan Paradise Hotel (utröstningsavsnitt!) som jag ska tvinga dem att kolla på med mig.

Vi får se vad natten för med sig, antingen blir den lugnt eller, om jag känner mig själv och de två idioterna väl, så kanske inte så lugn. Vi har våra planer, så att säga.

Sayonara!

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0