MY ROOM PART UNO

Sex and the City-boxen har fått en egen hylla med en torkad ros ovanpå.

Några utav mina absolut favoritböcker står framme.

Min badass-hylla... Haha nej men detta är min favoritdel av rummet för här är det så många minnen samlade, då syftar jag inte på spriten utan min shotglassamling från olika platser i världen, tändaren från Camden, ett klistermärke som Miles satte på mig, kort från Somerset, en nyckelring från Malta, prydnadssaker från Sydafrika och the tube ticket från sista dagen i London.

Sänghörnan byttes ut mot en cremefärgad matta, en schälsong-liknande fåtölj och pyntades med rosa ljus, en krukväxt, en silvrig ljusstake och inramade kort köpta på Lousiana art museum och i Lübeck.

En liten del av min dreamboard.
Snyggare än Blondinbella's va?

Sidenkimono från Victoria's Secret och trenchcoat från Burberry hänger på gammeldagskrokar under en tavla jag fick ärva av min farfar.

Min stora samling med dvdsäsonger får hushålla i garderoben med alla andra filmer.

En liten del av min garderob och i spegeln till höger ser man mitt sminkbord med guldspegel och skinnpall.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0