Mitt liv i buss del 4

Jag läser bloggar och nya solo. Kenza på omslaget. Jaha. Jag kan lova er att om jag ser någon sk kändisbloggare så ska jag be om bild. Det vore väl nått att berätta för barnbarnen; jadu Lisa, en gång träffade mormor paow! Vem det är? En kändisbloggare. BLOGGA RE sa jag. Jo hon är visst känd. JO DET ÄR HON! Håll käften ungjävel. Annars så ringde min läkare och ville prata om tabletterna. Jag tar två om det är jobbigt en dag sa jag till henne och genast kollade alla på mig som om jag bar något smittsamt. Mest hon på andra sidan bussen men det är lugnt för henne tycker jag synd om. Hon har nämligen köpt nya glamour. Bortkastade pengar. Månadens nummer suger. Stackaren.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0