L.O.V.E IS JUST ANOTHER WORD I NEVER LEARNED TO PRONOUNCE

 
La Stada för att köpa skoltillbehör för 600 kronor. Är det nu man ska börja sakna grundskolan och alla dess fula (men gratis!) blyertspennor? Tränade. Tittade på gamla Paradise Hotel-avsnitt i cirkus 4 timmar. My favourite addiction. Förresten skulle jag aldrig tveka på att vara med i en dokusåpa som mest går ut på att festa och träffa snygga människor på ett lyxhotell i Mehickooo. Ja, jag är white trash så att det bara ryker om det just nu, men whata hell, life's a party! Crash it hehehohohiha.

Nu kom jag just in från min nattpromenad. Det är jag & katterna ute vid den här tiden. Tempomusik i ipoden, såklart. Jag hade så mycket spring i benen tonight.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0