LIKE A SHINING STAR

Första dagen på gymnasiet är avklarad. Helt okej. Klassen fungerar, så även lärarna. Några bra, några sämre. Jävligt tyst klass dock, fast det kanske bara är i början. Den lär nog inte bli så tyst med tanke på att jag ska gå i den hehe.
Vi har fått aschill schema nu iaf, slutar tidigt typ varje dag, har två sovmorgonar och på tors/fre har vi bara tre lektioner, så jävla skönt. Ska byta språk också förresten, ska börja läsa italienska istället för att fortsätta med spanskan. Wuhu.

Dagen började med upprop i aulan, sedan en massa tråkig information, en lek där vi skulle välja ett land och berätta vad vi gör där (jag valde Malta, men valde att censuera bort vad jag tänkte göra hehe) och lunch följt av mer information. Slutade vid halv ett och då tog jag & amanda en fika i stan, söt tjej detdär!
Nu blir det Heroes-marathon i sängen, puss.

TRASH TALKERS;
Who?: Anonym

Vi får göra klassen rolig och social:D

2009-08-27 @ 21:15:31
Who?: Tom

Jag är aldrig tyst :) Och vi får dra igång de andra ;)

2009-08-28 @ 22:05:47

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0