JUST LIKE RAINDROPS


Good Morning pumpkins. Idag ösregnar det. Oavbrutet. Jag hoppas på likadant väder på torsdag, sex timmar i en varm buss upp till Sveriges hufvudstad är ingen höjdare. I natt invigde jag förresten mina nya converse med att mörda en spindeljävel på min trenchcoat. Fast det efter att ha gjort den blind genom att spraya en halv flaska Elnett hårspray och gallskrikit när den kom närmare och närmare... Varken mamma, pappa eller min hund reagerade. Höhm, uppmärksam familj man har, de skulle inte ens märka om jag blev mördad.

När det regnar tänker jag på Harry Potter and the half-blood Prince-premiären.

TRASH TALKERS;
Who?: sdfgareddddddddddaaaani

Jag somnade ju aldrig x)En sömnlös natt som sagt riktigt misslyckat

2009-08-11 @ 15:57:48

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0