IT'S GONNA TAKE CASH TO FILL MY TANK

Jag raderade mitt förra inlägg på grund av faktumet att den här bloggen är en ny era, inte en massa gamla minnen. Jag ska skapa nya istället. Whatevah. Nu ska jag ta ett bubbelbad och massera mina ömma fötter, jag vill verkligen ut och springa idag men som tack för att jag gick barfota så har jag belönats med fyra, stora, vattenfyllda blåsor som nu har punkterats och rengjorts, för er som ville veta.

Inget Paradise Hotel ikväll, buhu... Det positiva med det är väl att jag slipper fastna framför halvdåliga repriser av Spin City, dåliga repriser av Cheers och så Night Rider, som vi inte ens ska tala om... David Hasselhoff och hans jättehår jagar tjuvar med en pratande åttiotalsbil.

TRASH TALKERS;
Who?: amanda

vilken linje ska du börja?

2009-08-21 @ 20:49:41
Where?: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0