I'M GONNA WRAP MY FINGERS AROUND THE STARS TONIGHT

Hola! He ido en la stada.. Eller något. Haha spanskan sitter inte riktigt kvar i bakhuvudet efter ett par månaders sommarlov. Hursomhelst så har dagen spenderats först hos tandläkaren (alltid ett nöje, pff) och sedan på stan med bff número dos, Rebecca. Mys! Vi snackade, tog en massa cp-bilder (ni får se dem i ett annat inlägg) och delade på en club sandwich på 4kök, som alltid. Vår lilla tradition. Vid fyra var det dansuppvisning vid Larmtorget och även den betraktade vi i skuggan, men jag kan ärligt talat säga att sådär överdrivet intressant var det icke.

Fan, nu bloggar jag trots att jag borde fixa mig. Rix fm ikväll ju! Först ska jag möta Johanna hemma hos henne, sedan blir det någon förfest hos en av hennes klasskompisar och tillslut bär (eller brister) det ut i natten. Jag har egentligen jätte-jätte-jättebråttom eftersom jag ska vara hos Johanna om ca en halvtimme och både måste hinna äta och sminka mig innan dess. Gah. Tur att jag lärt mig att göra i ordning mig riktigt snabbt efter alla språkresor - där gick nämligen all ledig tid i rummet åt att sova typ.

Vi ses i mörkret. ;)

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0