I THINK I'M READY FOR MY CLOSE-UP

1. Namn jag lyssnar till: Melody, Mel, Melsi (av Ullis & Dani, jag hatar det) och Woody, min klassiker.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag har klarat mig igenom mycket och får inte panik i stressiga situationer utan fokuserar & gör det som måste göras.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är väl ganska lat och väntar gärna till sista minuten, på gott & ont.

4. Detta är jag rädd för: Spindlar, zombies, misslyckas och att någon i min närhet ska dö.

5. Tre saker jag vill varje dag: Titta på Paradise Hotel 4 (nerdienerdie), få massage och känna lycka.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Skala rå potatis, läsa Harry Potter utan att gråta och, öhm, cykla..? (Egentligen kan jag det, men inte enligt Ullis & Julia)

7. Detta vill jag göra just nu: Dansa, ovanligt va...?

8. Bästa känslan: Adrenalin.

9. Värsta känslan:
Dåligt samvete eller när man känner att allt är meningslöst.

10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Intelligens, humor och så ska han fan inte vara klängig.

11. Är du kär just nu: Nej.

12. Jag vill gifta mig: Doesn't matter.

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Träffa Harry Potter, resa jorden runt och hoppa fallskärm.

14. Min käraste ägodel:
Iphone och dator.

15. Något jag vill ha i present: Louis Vuitton-koffert.

16. Detta har jag på mig just nu: Sovtröja, underkläder, röda miu miu-glasögon. Hey sexy mama.

17. Favoritkläder: I <3 London-tröja, ett minne.

18. Favoritdjur: El tigre

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: Engelska, svenska, historia.
Tråkigast: Slöjd, matte, idrott, kemi, fysik, teknik.

23. Stjärntecken: Oxen

24. En bok jag gillar: Förutom HP, så Marian Keyes/John Ajvide-Lindquist/Emma Hamberg/Denise Rudberg/s böcker.

25. En film jag gillar: I've got a fucking thing for zombiefilms. Och Ensam Hemma, finns ingen bättre julfilm.

27. Favoritdoft: Cocos & vanilj samt killparfymen Aqua di gio.

28. Detta äter jag gärna: kyckling, frukt (!), lax, cheesecake, kött, morotskaka...

29. Dricker helst: Vatten

30. Favoritgodis: Skulle väl vara Marabou NonStop då.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Tokyo, Sydafrika, Kinas landsbygd, Rom, Meehiiickoo, Bermuda-triangeln, Australien, Malta...

32. Färg på mina ögon: Blåblå

33. Min längd: 161 cm KORT

34. Jag tror på: Karma. Barrack Obama. Och livet självt.

35. Jag spelar: teater när lusten faller på, gärna psyko (mitt paradnummer).

36. Person jag beundrar: Smarta, framgångsrika blondiner, så som Vickan Silvestedt, Jenna Jameson, Marilyn Monroe m.f.. Och så momi.

37. Så här bor jag: Fint hus, tycker jag nog.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen, mamma vattnar regelbundet.

39. Det här tänder mig: Självförtroende, inte tjock, brunt hår, lite i-don't-give-a-fuck-attityd, lukta gott.

40. Det här gör mig avtänd:
När någon luktar illa, har oklämda finnar, dålig andedräkt eller fettigt hår. Blek är ju inte heller helnajs.

41. Favoritfärg: Äh, alla.

42. Favoritcitat: "What doesn't kill you makes you who you are"

44. Bästa present jag fått: Min dvärghamster Nina när jag var sex år på julafton.

45. Senast köpta skiva: Oj, no idea...

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Alltså, jag har inget "speciellt" men jag har väl börjat komma till ro i allmänhet.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Jag gillar inte att ha tandställning.

48. Udda förmåga/egenskap: Jag har överviga knäleder och jag kan bara dricka ur plastglas när jag är hemma.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en lama, jag skulle tagit tillfället i akt att ha en ursäkt till att spotta på folk jag ogillar heheh.

TRASH TALKERS;
Who?: FRIDA

haha, jag verkar inte vara det enda harry potter-freaket i alla fall!

2009-08-17 @ 21:03:16
Where?: http://freathe.blogg.se/

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0