ARE YOU AS DIRTY AS THE MONEY IN UR HANDS?

I total brist på blogglust så fortsätter vi med mina listaktiga inlägg;
:: Upp, duscha, frukost, fixa, möta amanda vid bibblan, rökpaus med johanna (inte jag dåå) och sen gå till stagg där hela vår klass stod tysta i korridoren ha ha.
:: Upp och fixa spostinloggning, massa information, blablabla...
:: Rundvandring med sp08c, nu hittar man lite på stagg iaf "här går ni om ni ska röka" haha sköningar.
:: Leka en lek på baksidan som gick ut på att samla information om alla. Vem vann om inte jag?? (nåja, det låtsas vi iaf)
:: Lunch, spaghetti och köttfärsås, ullis är du avundsjuk?
:: Spenderade en mysig håltimme i solen nere vid vattnet med a. Slutade med att i stort sett hela klassen kom ned men valde att inte prata med oss först? Man känner ju sig omtyckt haha.
:: Fixa låneböcker, tråkig historialektion och så en lek på det. Jaha.
:: Gick ned till expeditionen och ansökte om språkbyte, nu hoppas vi på ett sí claro!
:: In still stan och fikade med amandis på Baronen, ostbaugette och massa prat.
:: En fika till på Corner med Johanna, My, Sebastian och en stund Lollo/Amanda. Vissa underhöll sig med att mobba mig lite lätt, vilka vänner va.. -.-
:: Och, home sweet home. Ska lägga mig i sängen och titta på the simpsons nuu.

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0