ALL YOU DO IS FILL ME UP WITH DOUBT

Jag tror det är dags för mig att ta en dusch. Schamponera håret, ta bort mitt avskavda nagellack och tvätta mina svarta fötter, som för ca sju timmar sen gick hemåt tillsammans med My medans det började ljusna ute och fåglarna kvittrade (fågeljävlar). Jag är helt slut, som ni kanske förstår.

Men det var en trevlig kväll. Lite seg till att börja med men vid tvåtiden träffade vi några sthlmare på besök i lilla Kalmar och den sena natten (eller tidiga morgonen om ni vill) spenderades med champagne i deras studentrum och en liten rundtur på slottet. Ha ha.

Nu lyssnar jag på Alex Schulmans sommarprat i P1 och är mätt & belåten efter en frukostmacka. Den satt bra, nästan lika bra som nattamaten på Sibylla i natt. Finns det något godare?

TRASH TALKERS;

Kommentera själv;

Who?:
Remember?

Mail me: (publiceras ej)

Where?:



Trackback
RSS 2.0